سراسر وب

سامسونگ از اهداف استراتژیک خود در سال پیش رو می گوید

۶ بهمن ۱۳۹۵

سامسونگ اخیرا استراتژی کاری خود برای سال ۲۰۱۷ را تدوین کرده و ظاهرا در نظر دارد که امسال را به هوش مصنوعی، محصولات گروه نمایشگر و بهبود دستگاه های اقتصادی اش اختصاص دهد.

این خبر همزمان با ارائه گزارش مالی سامسونگ برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ منتشر می شود که براساس آن کره ای ها ظاهرا پرسودترین فصل را در سه سال اخیر پشت سر گذاشته اند.

البته اشاره نماییم که کمپانی مورد بحث به کند شدن رشد بازار اسمارت فون اذعان نموده اما همزمان خاطر نشان کرده هوش مصنوعی از جمله بخش هایی است که می تواند به حفظ فروش آن کمک کند.

طبق گزارشات این شرکت در نظر دارد یک دستیار صوتی جدید به نام بیکسبی را برای [تقریبا] تمامی اپلیکیشن های از پیش نصب شده روی گلکسی اس ۸ ارائه نماید.

در حوزه موبایل نیز سامسونگ اعلام نموده که «قصد دارد جنبه رقابتی در تلفن های همراه میان رده و اقتصادی اش را با افزودن امکاناتی نظیر بدنه مقاوم در برابر آب و گرد و غبار و همچنین تشخیص اثرانگشت بهبود بدهد».

حصول اطمینان از ایمنی و کیفیت محصولات اصلی ترین اولویت سامسونگ خواهد بود

علاوه بر این، کمپانی مورد بحث قصد دارد سرویس های اختصاصی اش نظیر سامسونگ کلاود و سامسونگ پِی را نیز بهبود بدهد و به دنبال فرصت های تازه در بازارهای نوظهور باشد.

این شرکت همچنین یادآور شده که حصول اطمینان از ایمنی و کیفیت کلیه محصولاتش اصلی ترین اولویت آن خواهد بود.

چشم بادامی ها ابراز امیدواری کرده اند که محصولات ناند و حافظه های DRAM آنها نیز به واسطه فروش خوبشان راه را برای موفقیت آنها هموار نمایند و پیش بینی نموده اند که به واسطه فروش محصولات ظرفیت بالا و کم مصرف و همچنین فراهم نمودن شرایط مهاجرت به فرایند تولید ۱Xnm، سوددهی کسب و کار خود را به بیشینه ممکن برسانند.

سامسونگ خوشبین است که در سال جاری تقاضا برای پنل های بزرگ LCD وهمچنین انواع منعطف OLED بیشتر شود. در این بخش می توانید ویدیو منتشر شده از سوی این شرکت را در همین رابطه مشاهده نمایید.

طبق آنچه قبلا در دیجیاتو خواندید سامسونگ ظاهرا قصد دارد نوعی محصول هیبریدی متشکل از تبلت و اسمارت فون را ارائه نماید و براساس ارزیابی های صورت گرفته از بازار نیز، تقاضا برای پنل های پیشرفته تلویزیون بالا رفته، لذا می توان اینطور ارزیابی کرد که اطمینان بالای این شرکت از اقبال خوب نمایشگرهای منعطف OLED پر بی راه هم نیست.

تنها کافیست که مسیر برای ورود اسمارت فون های بهره مند از نمایشگرهای منعطف باز شود تا دیگر سیلی از شرکت های تولید کننده، دنباله رو سامسونگ در این حوزه شوند.

The post سامسونگ از اهداف استراتژیک خود در سال پیش رو می گوید appeared first on دیجیاتو.