سراسر وب

بیش از یک سوم طرفداران سامسونگ دیگر به سراغ این برند نمی روند

۱۷ مهر ۱۳۹۵

علی رغم بحران گلکسی نوت ۷، درآمد سه ماهه سوم سامسونگ در سال ۲۰۱۶ فراتر از پیش بینی ها بود، که دلیل اصلی آن را باید در دیگر بخش های کسب و کار این کمپانی عظیم جستجو کرد. با این حال، خبرهای بدی نیز در راهند. تحلیلگران می گویند عواقب آتش بازی نوت ۷ در درازمدت برای شرکت مورد بحث بسیار سنگین خواهد بود.

اگرچه سامسونگ سریعاً فبلت های معیوب را از بازار جمع آوری کرده و آنها را با نسخه های سالم جایگزین نمود، اما این سلسله وقایع باعث از بین رفتن اعتماد کاربران و طرفداران به این برند شده و بخش قابل توجهی از آنها قصد دارند کمپانی مذکور را تنها بگذارند.

در همین راستا شرکت Branding Brand که در زمینه راهکارهای تجارت الکترونیک سرآمد است، پژوهشی را به صورت آنلاین انجام داده تا تأثیر انفجارهای پی در پی نوت ۷ را ارزیابی کند. این تحقیق بین ۱۰۰۰ نفر از خریداران و مالکین دیوایس های سامسونگ انجام شد.

در بین شرکت کنندگان در تحقیق فوق، ۳۴ درصد از آنها اعلام کردند دیگر هیچ موبایلی از این شرکت نخواهند خرید. گفتنی است ۸۱ درصد این افراد همواره یکی از محصولات سامسونگ یا دیگر دیوایس های اندرویدی را در اختیار داشته اند.

اما نکته مهم این است که نظرسنجی مذکور قبل از سرایت نقص باتری به نوت ۷ های سالم و جدید انجام شده، و با توجه به اینکه احتمال می رود به زودی شاهد فراخوان مجدد و جمع آوری فبلت های پرچمدار سامسونگ از بازار باشیم، انتظار می رود آمارهای آتی بسیار بدتر از این باشد.

The post بیش از یک سوم طرفداران سامسونگ دیگر به سراغ این برند نمی روند appeared first on دیجیاتو.